Phoenix Default Tool

Plug & play softver za IT implementaciju nove EBA Default definicije

Phoenix Default softver zasniva na metodologiji najbolje prakse, koja je potvrđena od strane BIG4 konsultanata, dokazana kroz projekte automatizacije Default definicije u najvećim bankama Centralne i Istočne Evrope i nudi najviši mogući nivo automatizacije, pokrivajući sve unapred zadate trigere/događaje koje propisuju EBA, ECB, lokalni regulatori ili koje priznaje praksa.
Pomoću našeg softvera možete da postignete usklađenost sa novom regulatornom definicijom neispunjenja obaveza u kratkom vremenu, ažuriranjem internih politika i praksi rizika, kao i prilagođavanjem sistema i procesa koji odražavaju nove regulatorne poslovne zahteve.

Phoenix Default Tool je složeni modularni sistem sa sledećim karakteristikama:

  • Brzo postavljanje i laka konfiguracija
  • Fleksibilna i skalabilna baza podataka
  • Rešenje zasnovano na Internetu sa jednostavnim interfejsom
  • Pristupačnost zasnovana na korisničkim pravima
  • Jednostavna funkcionalna parametrizacija
  • Revizorska potvrda
  • Poboljšano izveštavanje
  • Lako prilagođavanje procesima banaka i podela dužnosti

Phoenix Default Tool pokriva ceo proces

1

DPD brojač

2

Triger i Defaultno prepoznavanje

3

Praćenje zadatih klijenata

4

Period oporavka i oporavak

Šta možete očekivati od Phoenik Default Tool-a

  • Veoma iskusne stručnjake sa praktičnim iskustvom u automatizaciji Default definicije
  • Prevod složenih regulatornih zahteva u funkcionalnu specifikaciju koju je moguće implementirati
  • Metodologija najbolje prakse dokazana automatizacijom zadataka u najvećim bankama u CIE
  • Posvećeni tim za izradu softvera i agilnu projektnu metodologiju
  • Robustan, visokofleksibilni softver, jednostavan za korišćenje i upravljanje za podršku brze implementacije nove Default definicije
  • Neinvazivno arhitekturalno rešenje – nema potrebe za izmenama na postojećim softverima
  • Opsežno izveštavanje i kreiranje potrebnih baza podataka

Plan implementacije

30

PRVIH 30 DANA

Pripreme
  • Predlog/analiza nove Politike Default definicije
  • Usaglašavanje dokumenta o poslovnim zahtevima (BRD)
  • Predlog i usaglašavanje funkcionalne specifikacije (FSD)
  • Usaglašavanje ulaznih podataka
60

NAKON 60 DANA

Završna faza
  • Instaliranje aplikacije
  • Podešavanje Default trigera/događaja u upravljačkim i dimenzionim tabelama
  • Testovi učitavanja podataka podataka
  • UAT
  • Rešavanje defekata
90

NAKON 90 DANA

Lansiranje
  • Paralelni obračun na osnovu minimalnog održivog proizvoda (MVP)
  • Fino podešavanje funkcionalnosti / učinka
  • Automatizacija dodatnih trigera na osnovu obezbeđenih dodatnih ulaznih podataka
  • Sporazum o planu razvoja softvera u narednom periodu

Zajedno sa našim partnerima konsultantima možemo Vam pružiti

  • Nezavisni pregled poslovnih zahteva / funkcionalnih specifikacija i osiguranja kvaliteta
  • Fino podešavanje Default politike na osnovu različitih analiza uticaja
  • Prečišćavanje PD i LGD modela zasnovano na istorijskoj simulaciji

Indikativni obim i funkcionalnosti projekta

Obim projekta

  • Analiza gepova u internim politikama
  • Predlog nove definicije Defaulta
  • Analiza procene uticaja
  • Dokument o poslovnim zahtevima
  • Dokument o funkcionalnim specifikacijama
  • Softversko rešenje za IT primenu New Default definicije

Funkcionalnosti

  • Potvrda kvaliteta ulaznih podataka, ispravka ulaznih podatka i učitavanje podatka iz baze podataka banke u bazu podataka rešenja
  • Postavljanje kalkulacionih parametara (trigeri, događaji, trešholdovi, period oporavka …) po portfelju / segmentima
  • Default prepoznavanje (automatsko i ručno)
  • Praćenje Defaultnih klijenata
  • Period oporavka i oporavak
  • DPD brojač
  • Podržavanje funkcionalnosti
  • Kalkulacija NPV gubitka
  • Identifikovanje finansijskih poteškoća
  • Izveštavanje
  • Oznake podataka za specifičnu analizu ili razvoj parametara rizika

Please enter your email address so you can download the brochure