Phoenix Default Tool
Plug & play softver za IT implementaciju nove EBA Default definicije
Phoenix Default softver zasniva na metodologiji najbolje prakse, koja je potvrđena od strane BIG4 konsultanata, dokazana kroz projekte automatizacije Default definicije u najvećim bankama Centralne i Istočne Evrope i nudi najviši mogući nivo automatizacije, pokrivajući sve unapred zadate trigere/događaje koje propisuju EBA, ECB, lokalni regulatori ili koje priznaje praksa.
Pomoću našeg softvera možete da postignete usklađenost sa novom regulatornom definicijom neispunjenja obaveza u kratkom vremenu, ažuriranjem internih politika i praksi rizika, kao i prilagođavanjem sistema i procesa koji odražavaju nove regulatorne poslovne zahteve.
Phoenix Default Tool je složeni modularni sistem sa sledećim karakteristikama:
- Brzo postavljanje i laka konfiguracija
- Fleksibilna i skalabilna baza podataka
- Rešenje zasnovano na Internetu sa jednostavnim interfejsom
- Pristupačnost zasnovana na korisničkim pravima
- Jednostavna funkcionalna parametrizacija
- Revizorska potvrda
- Poboljšano izveštavanje
- Lako prilagođavanje procesima banaka i podela dužnosti
Phoenix Default Tool pokriva ceo proces
DPD brojač
Triger i Defaultno prepoznavanje
Praćenje zadatih klijenata
Period oporavka i oporavak
Šta možete očekivati od Phoenik Default Tool-a
- Veoma iskusne stručnjake sa praktičnim iskustvom u automatizaciji Default definicije
- Prevod složenih regulatornih zahteva u funkcionalnu specifikaciju koju je moguće implementirati
- Metodologija najbolje prakse dokazana automatizacijom zadataka u najvećim bankama u CIE
- Posvećeni tim za izradu softvera i agilnu projektnu metodologiju
- Robustan, visokofleksibilni softver, jednostavan za korišćenje i upravljanje za podršku brze implementacije nove Default definicije
- Neinvazivno arhitekturalno rešenje – nema potrebe za izmenama na postojećim softverima
- Opsežno izveštavanje i kreiranje potrebnih baza podataka
Plan implementacije
PRVIH 30 DANA
Pripreme
- Predlog/analiza nove Politike Default definicije
- Usaglašavanje dokumenta o poslovnim zahtevima (BRD)
- Predlog i usaglašavanje funkcionalne specifikacije (FSD)
- Usaglašavanje ulaznih podataka
NAKON 60 DANA
Završna faza
- Instaliranje aplikacije
- Podešavanje Default trigera/događaja u upravljačkim i dimenzionim tabelama
- Testovi učitavanja podataka podataka
- UAT
- Rešavanje defekata
NAKON 90 DANA
Lansiranje
- Paralelni obračun na osnovu minimalnog održivog proizvoda (MVP)
- Fino podešavanje funkcionalnosti / učinka
- Automatizacija dodatnih trigera na osnovu obezbeđenih dodatnih ulaznih podataka
- Sporazum o planu razvoja softvera u narednom periodu
Zajedno sa našim partnerima konsultantima možemo Vam pružiti
- Nezavisni pregled poslovnih zahteva / funkcionalnih specifikacija i osiguranja kvaliteta
- Fino podešavanje Default politike na osnovu različitih analiza uticaja
- Prečišćavanje PD i LGD modela zasnovano na istorijskoj simulaciji
Indikativni obim i funkcionalnosti projekta
Obim projekta
- Analiza gepova u internim politikama
- Predlog nove definicije Defaulta
- Analiza procene uticaja
- Dokument o poslovnim zahtevima
- Dokument o funkcionalnim specifikacijama
- Softversko rešenje za IT primenu New Default definicije
Funkcionalnosti
- Potvrda kvaliteta ulaznih podataka, ispravka ulaznih podatka i učitavanje podatka iz baze podataka banke u bazu podataka rešenja
- Postavljanje kalkulacionih parametara (trigeri, događaji, trešholdovi, period oporavka …) po portfelju / segmentima
- Default prepoznavanje (automatsko i ručno)
- Praćenje Defaultnih klijenata
- Period oporavka i oporavak
- DPD brojač
- Podržavanje funkcionalnosti
- Kalkulacija NPV gubitka
- Identifikovanje finansijskih poteškoća
- Izveštavanje
- Oznake podataka za specifičnu analizu ili razvoj parametara rizika