IT Service Management

Stabilni servisi koji povećavaju produktivnost i stvaraju neverovatna iskustva

Mi Vam možemo pomoći da uvedete potpunu automatizaciju IT procesa kako biste pojednostavili Vaše operativne aktivnosti uz jasnu podelu odgovornosti među funkcionalnim grupama unutar organizacije i omogućili stalno poboljšanje IT procesa. Najvažniji IT procesi koje treba implementirati u okviru rešenja su:

  • Popunjavanje zahteva sa odgovarajućim Katalogom usluga i self-service portalom
  • Upravljanje incidentima
  • Upravljanje problemima
  • Upravljanje znanjem
  • Upravljanje konfiguracijom
  • Upravljanje promenama
  • Upravljanje izdanjima
  • Upravljanje IT imovinom
Smiling Team Leader With Employee Listening To Businesswoman At Corporate

Digitalizujte i automatizujte svoje IT operativne procese

1

Efikasan i transparentan rad

2

Prema najboljim praksama ITIL-a i Ibisa

3

Unapred izgrađeni procesi i katalog usluga - brza proizvodnja

4

Smanjite zastoje i srednje vreme za pripremu

Prestanite da trošite novac na IT alate koji rešavaju probleme na lokanom nivou i konsolidujte ih u jedinstveni sistem

IT service management, small picture, settings, warning

Upravljanje incidentima

Automatski dodelite incidente adekvatnoj grupi za rešavanje pomoću machine lerninga za upravljanje incidentima. Okupite zainteresovane strane da istraže probleme i brzo obnove servise pomoću glavnog portala za upravljanje incidentima.

IT service management, small picture, idea development

Upravljanje promenama

Poboljšajte brzinu rada uz smanjenje rizika i troškova neplaniranih promena. Automatizujte standardne promene sa mogućnostima DevOps-a, a za složene promene automatizujte sastanke savetodavnog odbora za promene sa CAB Workbench-om kako biste ubrzali upravljanje promenama.

IT service management, small picture, settings

Upravljanje problemima

Brzo obnavljajte usluge i sprečite da se problemi pojave. Strukturirani tokovi rada dijagnostikuju osnovne uzroke i rešavaju probleme kako bi se eliminisali ponavljajući incidenti i minimizirao uticaj neočekivanih smetnji.

IT service management

Upravljanje konfiguracijom (CMDB)

Objedinite silose IT podataka u jedinstveni sistem evidencije kako bi IT mogao da vidi funkcionisanje sve imovine i srodnih usluga. Pogledajte odnose stavki konfiguracije (Cis) i usluga za proaktivno upravljanje uticajem promena.

Zaštite svoje digitalne inovacije od zastarevanja sa našim modernim ITSM rešenjem zasnovanim na Cloudu i silosima

Za uspešnu digitalnu transformaciju neophodno je poboljšano iskustvo zaposlenih i kupaca. Međutim, upotreba izdvojenih IT alata za Vašu digitalnu transformaciju stvara informacione silose. Uz različite podatke, procese i preveliku količinu vremena i novca potrošenog na gašenje požara, ostaju Vam ograničeni resursi za stvaranje izvrsnog iskustva zaposlenih.

Middle Eastern and Caucasian Ethnicity Businessmen Seated On Armchair

IT Service Management (ITSM) je moderno rešenje za upravljanje servisima zasnovano na Cloudu i silosima. Pomoću ITSM-a možete konsolidovati stare alate na lokalnom nivou u jednu platformu u Cloudu i prestati trošiti sredstva i iskoristiti zajedničke podatke i analitiku pomoću automatizovanih workflow-a. Platformska veštačka inteligencija i machine learning, zajedno sa virtuelnim chat botovima za razgovor koji se koriste realnim jezikom, rasterećuju vaše IT osoblje i povećavaju produktivnost za 20%.

IT Service Management će Vam omogućiti da:

  • Osnažite zaposlene da sami rešavaju probleme 24 sata dnevno, postavljaju pitanja i dobijaju relevantne, tačne i dosledne informacije kako bi poboljšali nivo zadovoljstva zaposlenih.
  • Donosite pametnije odluke, automatizujte svoje usluge i stalno poboljšavajte svoje servise u delovima zasnovanim na ulogama.
  • Razgovarate, sarađujete i omogućite agentima da rešavaju incidente, pronađu odgovore i ostanu povezani sa bilo kog mesta radi rešavanja incidenata sa visokim nivoom uticaja i poboljšanja efikasnosti.

Please enter your email address so you can download the brochure