IT Service Management
Stabilni servisi koji povećavaju produktivnost i stvaraju neverovatna iskustva
Mi Vam možemo pomoći da uvedete potpunu automatizaciju IT procesa kako biste pojednostavili Vaše operativne aktivnosti uz jasnu podelu odgovornosti među funkcionalnim grupama unutar organizacije i omogućili stalno poboljšanje IT procesa. Najvažniji IT procesi koje treba implementirati u okviru rešenja su:
- Popunjavanje zahteva sa odgovarajućim Katalogom usluga i self-service portalom
- Upravljanje incidentima
- Upravljanje problemima
- Upravljanje znanjem
- Upravljanje konfiguracijom
- Upravljanje promenama
- Upravljanje izdanjima
- Upravljanje IT imovinom
Digitalizujte i automatizujte svoje IT operativne procese
Efikasan i transparentan rad
Prema najboljim praksama ITIL-a i Ibisa
Unapred izgrađeni procesi i katalog usluga - brza proizvodnja
Smanjite zastoje i srednje vreme za pripremu
Prestanite da trošite novac na IT alate koji rešavaju probleme na lokanom nivou i konsolidujte ih u jedinstveni sistem
Upravljanje incidentima
Automatski dodelite incidente adekvatnoj grupi za rešavanje pomoću machine lerninga za upravljanje incidentima. Okupite zainteresovane strane da istraže probleme i brzo obnove servise pomoću glavnog portala za upravljanje incidentima.
Upravljanje promenama
Poboljšajte brzinu rada uz smanjenje rizika i troškova neplaniranih promena. Automatizujte standardne promene sa mogućnostima DevOps-a, a za složene promene automatizujte sastanke savetodavnog odbora za promene sa CAB Workbench-om kako biste ubrzali upravljanje promenama.
Upravljanje problemima
Brzo obnavljajte usluge i sprečite da se problemi pojave. Strukturirani tokovi rada dijagnostikuju osnovne uzroke i rešavaju probleme kako bi se eliminisali ponavljajući incidenti i minimizirao uticaj neočekivanih smetnji.
Upravljanje konfiguracijom (CMDB)
Objedinite silose IT podataka u jedinstveni sistem evidencije kako bi IT mogao da vidi funkcionisanje sve imovine i srodnih usluga. Pogledajte odnose stavki konfiguracije (Cis) i usluga za proaktivno upravljanje uticajem promena.
Zaštite svoje digitalne inovacije od zastarevanja sa našim modernim ITSM rešenjem zasnovanim na Cloudu i silosima
Za uspešnu digitalnu transformaciju neophodno je poboljšano iskustvo zaposlenih i kupaca. Međutim, upotreba izdvojenih IT alata za Vašu digitalnu transformaciju stvara informacione silose. Uz različite podatke, procese i preveliku količinu vremena i novca potrošenog na gašenje požara, ostaju Vam ograničeni resursi za stvaranje izvrsnog iskustva zaposlenih.
IT Service Management (ITSM) je moderno rešenje za upravljanje servisima zasnovano na Cloudu i silosima. Pomoću ITSM-a možete konsolidovati stare alate na lokalnom nivou u jednu platformu u Cloudu i prestati trošiti sredstva i iskoristiti zajedničke podatke i analitiku pomoću automatizovanih workflow-a. Platformska veštačka inteligencija i machine learning, zajedno sa virtuelnim chat botovima za razgovor koji se koriste realnim jezikom, rasterećuju vaše IT osoblje i povećavaju produktivnost za 20%.
IT Service Management će Vam omogućiti da:
- Osnažite zaposlene da sami rešavaju probleme 24 sata dnevno, postavljaju pitanja i dobijaju relevantne, tačne i dosledne informacije kako bi poboljšali nivo zadovoljstva zaposlenih.
- Donosite pametnije odluke, automatizujte svoje usluge i stalno poboljšavajte svoje servise u delovima zasnovanim na ulogama.
- Razgovarate, sarađujete i omogućite agentima da rešavaju incidente, pronađu odgovore i ostanu povezani sa bilo kog mesta radi rešavanja incidenata sa visokim nivoom uticaja i poboljšanja efikasnosti.