Upravljanje poslovnim procesima

Upravljanje poslovnim procesima (BPM) i upravljanje slučajevima

Pomoću robusnih i fleksibilnih softverskih mogućnosti i iskustva u ovoj oblasti, BPM omogućava kupcima da otkriju, modeliraju, sprovedu, brzo promene, upravljaju i steknu vidljivost s kraja na kraj svojih poslovnih procesa. Tako da ako želite da unapredite efikasnost, uvećate agilnost i da budete profitabilniji, na pravom ste mestu.

typing on a laptop

Benefiti upravljanja radnim tokovima

man sitting next to laptop

Upravljanje poslovnim procesima (BPM) unapređuje vidljivost i kontrolu nad vašim poslovnim procesima i ispunjavanje zahteva vaših korisnika vezanih za doslednost i jednostavnost poslovanja. Detaljno prikazuje funkcionalne silose u organizaciji i čine vaše poslovne procese, koji kombinuju ljude i tehnologiju, delotvornim i efikasnim radi pružanja bržeg vremena za ostvarivanje vrednosti.

Dok se BPM generalno fokusira na pojedinačne procese, upravljanje slučajevima naglašava kompletnu i kompleksnu jedinicu procesa koji čine jedan slučaj. Ukratko, BPM se fokusira na strukturisane procese, a upravljanje procesima se fokusira na manje strukturisane procese.

Tipični problemi sa procesima rešeni upravljanjem radnim tokovima
  • Nestrukturisani zadaci i komunikacija (npr. papir ili imejl)
  • Neefikasno radno okruženje u sistemima
  • Nedosledno određivanje prioriteta
  • Nepotpun ili netačan tok podataka između sistema
  • Nedostatak kontrole nad sistemom i poslovnim događajima (izuzeci)
  • Loša vidljivost učinka procesa
Upravljanje radnim tokovima uvodi red u haos
  • Automatizacija radnih tokova i donošenja odluka
  • Smanjenje grešaka i unapređivanje doslednosti
  • Standardizovanje rešenja u raznim geografskim područjima
  • Korišćenje postojećih sistema i podataka
  • Praćenje poslovnih događaja i pokretanje postupaka
  • Vidljivost i kontrola procesa u realnom vremenu

Pogodnosti za klijente

1

Značajno smanjenje mauelnog rada i grešaka

2

Brže i doslednije rešavanje problema

3

Lakše upravljanje poslovanjem

4

Dosledno upravljanje slučajevima

Benefiti upravljanja radnim tokovima na Customer Journey

Integrisana i proširiva platforma za radne tokove

Jedna platforma za automatizaciju celog spektra poslovnih procesa i slučajeva

Agilnost i efikasnost

Brzo razvijanje i aktiviranje procesnih aplikacija sa tehnologijom bez koda ili malog koda (no code/low code) za unapređeno vreme realizovanja ideje i srazmernost

Enterprise ready platforma

Upravljanje stotinama hiljada srazmernih procesa uz podršku sistema evidencija na nivou celog preduzeća

Uvećanje znanja i usaglašenost

Unapređivanje produktivnosti i operativne stručnosti informacijskih stručnjaka. Standardizovanje operacija i omogućavanje da iste podležu reviziji za potrebe usaglašenosti

Please enter your email address so you can download the brochure